04 ožujka 2011

Nestali veterani!!!


Velika većina ljudi sa slike je netragom nestala. Već duže vrijeme se ne pojavljuju u klubu, a niti na terminu veterana srijedom ih nema.
Molim zato sve koji imaju bilo kakvu informaciju o tome gdje su nam veterani da nam jave, jer uskoro će prvenstvo, a sa 6 igrača ( koliko ih dolazi na tjedna okupljanja ) se ne može igrati ozbiljan nogomet.
Bitno je reći da na slici još nedostaje 5-6 igrača ( također im nema niti traga, ali slike istih, koje bi nam mogle pomoći da ih lakše pronađemo, na žalost nemam )

1 komentar:

Anonimno kaže...

Pozz-ja sam se pocetkom zimske sezone igranja hakla u Hortiju odmah ispricao da nemogu dolaziti jer mi se preklapas terminom na koji godinama odlazim(Ekipa iz bolnice u kojoj radim).Zadnjih 3 tj. ni tamo neidem jer sam bolestan ko pas! Sto se tice veteranske lige-čekam napet ko puška sa finom zalihom"zimskih priprema" koje su moji zubi odradili!
Srdacan pozz svim veteranima i čl. kluba od JAGER-a !!! ŽIV SAM........