15 ožujka 2011

Kadeti: Gradići- Bestovje 0:2


Po starom običaju nastavljamo sa solidnim igrama i odličnim rezultatima. Ekipa koja nam je na jesen uzela prvi bod u prvenstvu na domaćem terenu ( sjećamo se potopljenog terena u Bestovju na kojem nismo mogli apsolutno ništa više od 0:0) sada je vratila svoj dug.
Po pričama zaključujem da je Srki konačno odigrao nešto od nogometa, te da su standardno jako dobri bili Kapus, Maruna i Čičak, a ostali prosječni.
MM je pak posebna priča jer napustiti igru u 4 minuti zbog "umora" mogu samo najveći i najbolji i oni koji konkuriraju za juniorski sastav. Slaveka ću ovaj put zaobići kritika dok se ne vrati sa Jupitera na Zemlju, jer nije OK pisati o nekome tko je trenutno na drugoj planeti

2 komentara:

Debela mama MM kaže...

ko je uopce reko da ja konkuriram i da zelim igrat za juniore ako me pozovete dobro ako ne opet dobro i to je to nerazumijem zasto tolko pricanja o tome, stvarno mi vec to ide na zivce da i od umora sam izaso van na utakmici hahahahhahahahahaha!!! ajde dobro pa lako vam se budali smijat i ak sam vam ja predmet sprdnje ok nije problem samo recite tak cemo se i ponasat!!!

Unknown kaže...

Poštovani,
da li Vas zanima kvalitetna prehrane za sportaše, neznam da li ste upoznati sa proizvodima Herbalife, koji su na tržištu 31 godinu i najbolji su dodaci prehrani za sportaše.
Više informacija možete pogledati na web stranici www.myherbalife.com ili www.myherbalifesport.com za sve dodatne informacije stojim vam na raspolaganju preko e-mail adrese ili na mob.:091/5316-048.
Samo napomena da ovu prehranu koriste nogometaši Barcelone i naravno najbolji nogometaš današnjice Messi, tenisač Nadal te još puno sportaša diljem svijeta, a od naših Filip Grgić, Nataša Vezmar itd.
U nadi uspješnje suradnje srdačno Vas pozdravljam.

Vesna Širanović.