06 ožujka 2011

Kadeti: Bestovje- Mladost O 2:0


Kako bi malo sačuvali naš teren u Bestovju za seniorsku utakmicu, kadeti su svoj derbi prvenstva odigrali u Podsusedu.
Na našu žalost teren u Podsusedu već nakon deset minuta izgledao je kao oranica, no niti to nas nije spriječilo da odradimo jednu rutinsku utakmicu i učvrstimo poziciju broj jedan na tablici.
U idućem kolu gostujemo kod neugodnih Gradića koji su upravo u utakmici protiv nas na našem terenu ( 0:0 ) krenuli sa serijom odličnih rezultata.
Iskreno se nadam da ćemo tu seriju, kako smo ju i započeli i prekinuti

Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

Bravo dečki !

Asterix kaže...

Ekipa, sutra u Bestovju snimanje filma Asterix i Obelisk.
Asterixa ću glumiti ja, a Obeliksa Milobara, aako nastavi sa debljanjem glumit će i glavnu ulogu u Kuća debele mame 4

Debela mama kaže...

ha-ha-ha dobro molio bi da taj asterix tolko pametan kaze tko je to!!!!

Mršavi Bule kaže...

Ja sam napisao komentar. Nemoj se ljutiti, ali još malo i mene ćeš prešišati sa kilogramima. Danas si bio 7 puta u zaleđu i vrlo rijetko si mogao nekoga pretrčati. Ako mislite igrati za juniore ( iako i tamo ima malo pre debelih- tipa Buncek sa 2-3 kile viška )Godler, Kovač i ti morat ćete malo više trenirati i puno više trčati.
Pred juniorima su tri jako bitne tekme i vrijeme je da se primite posla

Debeli MIlobara kaže...

pa da zato i jesu dva gola pala poslje moje lopte al jbg gleda se kolko sam puta bio u zaleđu sve u redu al mislim ko je dns koga mogo pretrcat na onom terenu al dobro nebitno da moram vise trenirat je istina stvarno jbg!!!! ma ustalom dobro bas me briga naviko sam na ovak ljepe koplimete....

Bule kaže...

Ti moraš i možeš barem 50% bolje i više.
Neću da se sramotimo u Novakima za 2-3 tjedna, nego da ih glatko dobijemo, a da ih dobijemo morate 100% više trčati, svi od reda!!

Anonimno kaže...

Milobara ne seri da vam nije bilo malog Kovača izgubili bi definitivno jer sve lopte za golove se on trudio da da. Jedino kaj si ti napravio je bilo ono čisto zaleđe.. Kurta

Volim Kurtu kaže...

Kurca, ti se ne javljaj. Imaš 120 kila, smrdiš na luk i kobase a nogomet ne znaš igrati.
Primi se motike i obrađuj vrtove po Bestovju.
Nastupaš li ti uopće još za koju kategoriju ili igraš za alkos bojse??

Prvak u beli kaže...

Ne vredjejte Kurtu on dobar ko kruh samo kaj nije pametan

Anonimno kaže...

Pametan je kurta.Završil je osnovnu.haahahaha

Kurta kaže...

Pička li vam materina, kaj serete pičke, ne neželim nastupat vise za Bestovje, a pogotovo ne jer ste svi šupčine, čast iznimkama...:P