28 ožujka 2011

Kadeti: Meštirca- Bestovje 2:0


Solidan travnjak, kompletna postava, novi dresovi i mogućnost riješavanja pitanja prvaka nisu nam očito bili dovoljan motiv da u utakmici protiv Meštrice pokažemo što znamo.
Ako ću utakmicu analizirati pojedinačno niti jedan naš igrač nije zaslužio prolaznu ocjenu. Ako ću pak analizirati protivnika... pa ljudi uopće ne treniraju a nadtrčali su nas za 100% i to mi nikako nije jasno... ili možda kod nas već vlada raspoloženje zvijezda sa motom: lako ćemo, mi smo prvi na tablici i nitko nam nije ravan!!!
E pa nije tako, Meštrica ( za koju me vežu lijepe uspomene jer sam nekoliko sezona igrao tamo i osjećao se kao doma) je pobjedu zaslužila, ako ničim onda voljom i zalaganjem, a mi ako mislimo ostati tu gdje još uvijek jesmo ( na prvom mjestu) morat ćemo se ozbiljno primiti posla, a o pristupu da i ne govorim.

Da ne trošim mjesto na blogu i ne narušavam izgled bloga, utakmice Juniora sa Novakima ću se samo dotaknuti kroz par riječi. Da neki, a znaju koji su, svoju energiju troše na igranje nogometa i trčanje po zelenom travnjaku, umjesto da na svakoj utakmici nekome prijete fizičkim obračunom, juniori bi bili prvaci Hrvatske... zato papci.. drugi puta nećemo Matek i ja smirivati stvari a neki od vas će onda sa utakmice otići razbijenog nosa, suznih očiju i zvati će tatu i starijeg brata u pomoć!!!!
Ovo je bilo prvi i zadnji put na mojoj utakmici i nikada više, budite sigurni u to!!!!

Broj komentara: 7:

Nebojša, brat od Srđana kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

veliki brate :D kaj se bojite, zgazit cemo mi Novake kod njih doma,i mir!

Anonimno kaže...

ma vi debili neznate igrat!!!

Prčitelj kaže...

Zato smo i prvi... a kakvi su tek onda ostali, mislim na sve one iza nas???????

Anonimno kaže...

sreća pa meštrica ne šverca

Anonimno kaže...

ma vi iz besovja ste svi pederi!!!!

Peder kaže...

Jebo te peder u pedu