11 kolovoza 2010

Piknik juniora na Susedgradu




Juniorska ekipa Bestovja pred početak drugog dijela priprema napravila je mali piknik na starom gradu Susedgradu ( brdašce iznad dvorane Sutinska vrela )
Uz pregršt ića i pića, zaigrale su se društvene igre, te igre koje su nekada davno igrali i naši stari. Bilo je tu svega, od kamena sa ramena, skoka u dalj, bele, monopola, čovječe ne ljuti se, riziko... Tuba i Buncek su se poigrali sa Mini Diegom Militom i da ne nabrajam više, jer slike govore više od tisuću riječi !!

Susedgradska šuma barem na dva sata bila je mjesto veselja, smjeha i prijateljstva. Meni osobno najdirljivija je slika Tube u igri lovice sa malcem ( slika u prilogu )

Uglavnom, jedno nezaboravno druženje koje ćemo ponoviti još sigurno 5-6 puta. Mladi su naša budućnost, a njima je gore lijepo, te stalno propitkuju termine novog piknika !!


Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

na pikniku je toliko veselo da je ekipa čak i izmislila pjesmicu dok trče- šprintevi,trčanje gore ,dole svi mi imamo Bulića nemate ga vi!!!!

Anonimno kaže...

Pa kaj vi na pikniku trčite ?? Sada mi nikaj nije jasno !?!? Ja sam mislila doći, jer vidim da je u pitanju ekipa iz Bestovja. Kakva je gore zabava ?? Bilo je vrijeme da netko takvo nešto napravi !!

Maja

Anonimno kaže...

ma to samo malo trcimo pri kraju :))) Majo slobodno ti dodi na zabavu i ako imas monopol nemoj ga zaboravit donijet;)))

KURTA kaže...

dosta je bilo zajebancije....nema nikakvog piknika, igranja kamena s ramena i lovice......ostavite vi moga kuma tubu i prijatelja bunceka na miru....vas tajni obozavatelj.....Joža

Anonimno kaže...

Kaj tebe, kaj ne znaš mala i velika slova, zovu Kurta ili si krivo ukucal pa se zoveš Kurca ??
Ja bi prije rekla da si Kurca, jer si u k...u :)

Kurta kaže...

popusi ga

Anonimno kaže...

Kurca, Kurca volimo te mi,
debel si ko prase
jebemo te svi !!!

Kurta kaže...

ma jebat cu ja vas sve....