28 kolovoza 2010

Juniori: Sloga Orešje- Bestovje 5:0

Slika govori više od tisuću riječi, ali na žalost ja sa današnje utakmice nemam niti jednu sliku za objaviti kako bi Vam dočarao svu ljepotu nogometne igre prikazane danas u Orešju, pa ću samo citirati izjavu kreten trenera Bulića nakon utakmice, a ona glasi:
  1. Ispričavam se juniorima i upravi kluba što sam pogriješio koncept priprema i što je posljedica toga kriminalno nespremna i nemoćna momčad
  2. Ispričavam se juniorima i upravi što sam danas u momčad uvrstio igrače sa manje od 50% treninga u pripremama
  3. Ispričavam se svima u Bestovju, što sam im davao lažnu nadu i uvjeravao ih da sa momčadi juniora radim vrlo dobro
  4. Ispričavam se svim juniorima Bestovja koje sam uvrijedio prije ili za vrijeme današnje utakmice jer oni to nisu zaslužili
  5. Isključivi krivac za današnji nastup i sramotni poraz sam ja, a ne nitko od igrača koji su danas dali svoj maksimum na terenu !!
Nakon izjave trenera Bulića svaka dodatna riječ ili pak rečenica bi bile suvišne. Ostaje tek za kraj napisati da je idući trening juniora u ponedjeljak u 15:30 na igralištu u Podsusedu i da će treninge juniora do daljnjeg voditi trener Nino Brezić, dok će se kreten "trener" Bulić malo više posvetiti obiteljskim obavezama koje je zbog dosadašnjih obaveza u klubu bio zanemario.

Idući tjedan na rasporedu su 4 treninga te svaki junior koji neće imati minimalno 3/4 treninga ne treba doći u subotu na takmicu 2. kola prvenstva protiv Dinama iz Jakovlja

Za kraj, Nk Bestovje zahvaljuje se juniorima koji su danas odigrali svoju zadnju utakmicu za klub, te im želi svu sreću u sportu za koji se u nastavku karijere odluče !!


Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

meni je zao sto smo vas razocarali i samo mi igraci smo krivi zbog ovako katastrofalne igre...:((((

Anonimno kaže...

ono je bio uzas,zao nam je svima...svi znamo da juniori mogu puno puno vise...ALI NEMOGU BEZ TRENERA BULICA!!!

Anonimno kaže...

OOOOOOO NANANANANA EEEEEEEE BULIĆU MAJSOTRE!!!! ovak smo kurac,a bez bulica smo trokurac

JUNIJORI NK BESTOVJA kaže...

mi igraci junijora smo sve krivi za ovakvu sramotu u oresiju i stvarno se ispricavamo treneru buliću jer nismo dali sve od sebe i nismo pokazali ono sto smo radili na pripremama i molio bi da nam date jos jednu priliku iduci vikend da vam dokazemo da mozemo jer neznam zasto smo tako usli u igru u subotu i dali samo 20-40% a i manje !!!!

Anonimno kaže...

Ja se ispricavam svim igracima i pogotovo treneru za moju KATASTROFALNU igru u subotu !!! Mišo

Anonimno kaže...

Evo,konačno je i moja malenkost odlučila nešto prokomentirati oko događanja s juniorima.Već duže vrijeme pratim rad juniora i njihovog trenera gospodina Antonija Bulića.Prvenstveno od početka ovih priprema pa sve do prvog kola u Orešju.Prije svega divim se i zahvaljujem gospodinu Buliću na tolikoj energiji i trudu, kojeg je uložio u rad s juniorima i pomoći klubu.Žao mi je, što većina od naših dragih juniora to ne zna ili ne želi prepoznati.Mislim da se gospodin Bulić nema razloga ispričavati juniorima, klubu i ostalim Bestovčanima koji vole ovaj klub.Gospodo juniori, red je na Vama da se prihvatite odgovornosti za ovakovu situaciju u Vašim redovima, jer u protivnom nije mi jasno na koji naćin mislite zadržati gospodina Antonija, koji se s pravom pita! Pa zar to meni treba!?Razmislite da li ste fer prema tom, prvenstveno čovjeku, a onda treneru.Siguran sam da niste!!!Ovo je samo moje mišljenje,a red je na vama!Pozdrav od Vašeg PREDSTAVNIKA!!!

Anonimno kaže...

svi ovi "igraci"koji su igrali u oresiu su krivi za poraz usli su u igru ko zadnji papci napucavali loptu ko idioti....a vi se nemojte krivit ko zadnji papak nego im j.... mater da onda vide sta je strah tako da se ne boje balavaca iz oresija kada svi znamo da smo NAJACI...