21 kolovoza 2010

KADETI: Kup NSZŽ Bestovje- Stupnik 5:1


Nikad nije kasno, izreka je koju sam čuo sto puta, ali sam ju rijetko koristio, a danas je idealna prilika da ju iskoristim jer sam upravo prisustvovao prvoj utakmici kadeta Nk Bestovje.
Iako smo kadete trebali imati prije 3-4 godine, ipak veseli što smo danas otvorili novu stranicu u klubskoj povijesti i u kup utakmici ugostili Nk Stupnik.

Iako ne kompletni mladići su odigrali jednu odličnu partiju i deklasirali goste iz Stupnika pred velikim brojem gledatelja, neuobičajenim za utakmice mlađih uzrasta našeg kluba.
Pristup, volja, energija i želja mladića doprinjeli su da goste ispratimo sa 5 lakih komada u mreži ( tri gola postigao Stjepan Kovač )

Iduća utakmica kupa igra se već u srijedu protiv Intera iz Zaprešića, što će biti odlična prilika za otvorenje našeg novouređenog travnjaka.

Za kraj još imena mladića koji su otvorili novu stranicu Nk Bestovja: Stipo Čičak- hobotnica, Josip Filipović, Mario Kapus, Mario Dubravec, Matej Bratanić, Stjepan Milito Kovač, Dario Godler, Marko Lovrić, Mislav Rolinho Maruna, Ivan Srđan Andrić, Marin Mihajlović, Mario Habljak i El Ninho Robert Stojanović, trener ekipe Nino Brezić

Broj komentara: 6:

Zlipa Tuljak kaže...

Hahaha...Ivan Srđan Andrič!! =)

Anonimno kaže...

Bumo dobili druge dresove za tekmu protiv intera ?!?!?!?

Kurtin Manager kaže...

Protiv Intera igrate bez dresova kako bi mogli pokazivati svoja mišićava tijela komadaima ( koje će Kurta dofurati jer je on poznati picolovac- čuo sam da čak pušta brkove da bude zgodniji )

Anonimno kaže...

a ja sam cuo da i njegovi komadi pustaju brkove hahah decki toliko o curama koje ce Joza dovesti:))

plava devetka

Anonimno kaže...

nemojte mi kurtu,ahahahahahahaaha,poznati picolovac,ahahahahahahahaha

Anonimno kaže...

pička vam materina smrdljiva bezobrazna.....tuba....jebem ti sve tvojee.....pedercino gadna....


PLAVA OSMICA