18 rujna 2011

Juniori: Dinamo J - Bestovje 1:4


Što napisati o utakmici u kojoj u 7. minuti vodiš sa 3:0.. Vaša je pretpostavka samo lijepe i birane riječi, ali ovo je Nk Bestovje ili Zona sumraka.. gdje ništa nije onako kako bi trebalo biti.
Pa ukratko; u 15. minuti Ivan Andrić po ne znam koji put bespotrebno ulazi u sukob sa protivnicima i sucima ( podsjećam još jednom, utakmica je već riješena i pitanje je samo koliko će golova domaćin primiti ) i ja kao trener povlačim ga iz igre. Na njegovo mjesto stavljam Bunca, koji u cijeloj utakmici nije skupio 5 točnih dodavanja. Naravno, i ostatak momčadi povukla je Andrićeva reakcija i igra nam se totalno raspala.
Da ne dužim: Čičak- bez ocjene, Lovrić- cijelu utakmicu dribljao samog sebe, Toni- borben, hrabar, Kapus- ne toliko dobar kao inače, Bratanić- ako uzmemo u obzir da je mladić ulazni kadet- OCJENA ODLIČAN, Andrić- nekorektan, nekolegijalan, igra svoju utakmicu, Mata- do Andrićevog incidenta odličan, nakon incidenta se gubi, Kovač- umoran, težak, 80% lošiji od Šenkovca, Tubikanec- još uvijek mu se ne igra nogomet, Rujevčan- neprepoznatljiv, u najmanju ruku loš, Godler- danas u lošijem izdanju nego inače, Denis- osim jedne pogreške ODLIČAN, borben, hrabar, Jagunić- opet izgubljen, neskoncetriran, Buncek- umoran, težak, loš u predaji, sebičan

Ostali rezultati:
Sutla - Rakitje 7:0
Mladost KD - Pušća 5:5
Luka - Pojatno 1:3
Vrh - Zarešić 0:7

Sada vam je sve jasno: Zaprešić uvjerljivo najjača momčad ( 9 bodova ) mi drugi, Pušća 7 bodova, Pojatno 6, a svi ostali 3 ili manje bodova.
Znači; čeka nas derby u Pojatnom.. pa utakmica doluke sa Zaprešićem doma, a ja vas pitam: jesmo ili nismo momčad?!?!?

Broj komentara: 8:

Kruno Jurčić kaže...

Molim da slobodno upišete gdje je problem:
Trener???
Pojedini igrači???
Loš sustav igre???
Loši treninzi????
Nešto peto????

Hvala

Anonimno kaže...

po mojem misljenju mi smo jedna solidna momcad, ciju smirenost ponekad narusava jedan ili skupina igraca, i misljenja sam da se tih nekoliko igraca mora smirit i prilagodit ostatku ekipe jer su u manjini ili momcadi uopce nece bit....

Anonimno kaže...

po mom misljenju je problem previse svade i prigovaranja na terenu koja unosi nervozu i onda se igra tak kak se igra. a kadeti su najbolji primjer kak bi trebali bit i juniori

Anonimno kaže...

Zašto opet niste izravni?U jednom od prethodnih komentara se kaže ovako "ciju smirenost ponekad narusava jedan ili skupina igraca",slobodno napišite da se tu misli na Tubu,Bunca i mene u većini slučajeva,ali nije uvijek samo u nama problem!

Andrić

I niš mi se ne da... kaže...

osobno,mislim da se previše dramatizira oko nas...ovu tekmu smo vodili 4:0, Andrić je malo nespretno reagirao,ja nisam trčao,Bunc nije dodavao,a ostali su svi bili super?!? Takav je dojam na mene ostavila ova utakmica,jer,samo se o nama trojici priča,iako ja nemam ništa protiv da se ukaže na pogreške,dapače volim čuti gdje sam pogriješio,ali ni ostali nisu ništa bolji,ako kažem da su gori,to bi zvučalo bahato...

Anonimno kaže...

Možda nisu svi tako dobri, ali se bar trude... I bar nemaju stav "boli me k" i tako nadoknađuju ono što im fali... Po meni se jedino treba riješiti nekima situacija u glavi (nije vrijeđanje) da prestanu usporavati druge s tim da se jednostavno ne trude, te tako drugima davati negativan primjer... Nogomet je igra momčadi, a ako jedan segment fali onda ne može momčad funkcionirati... Tako da jedino što treba mjenjati po meni je voljni moment igrača.

Kovac kaže...

Ja mislim da se svi previse optustimo kad cujemo da je doslo jedva 8 igraca na utakmicu. Svi hocemo samo dat gol na takvoj utakmici,i odma postajemo sebicni i bahati medusobno. Prijer; Neko ima priliku za gol, i promasi. Svi se pocu derat kaj nije dodo,a par minuta kasnije, neko drugi pukne i isto promasi,opet pocinje "kaj nisi dodao,blabla" , i odma pada koncentracija i volja za tom utakmicom. Ja to mrzim,jer svaki put kad idem prema glu,u sebi mislim sad ako fulam,opet ce svi pocet medusobno se svadat. Tako je isto i u obrani,neko napravi neku gresku,svi na njega. Nismo kolegijalni. Znam da sam i ja igro katastrofa,pa nemogu nikome nista rec,samo sam htio rec kako ja mislim da je to taj razlog nase lose igre. Ali opet, mislim da bi ovo trebali svi rijesit razgovorom u klubu i zaboravit losu igru i krenut dalje po nove bodove. :)

Anonimno kaže...

Ma sam neki igrači trebaju prestat srat drugima,onda razjebu cijelu ekipu,ja znam da ja nebi trebo imat pravo glasa ja i nisam junior,al samo probajte malo više igrat a manje pričat i uvest malo discipline u igru.Stojanović.