16 travnja 2011

Juniori: El Classico Novakima


Što napisati o utakmici gdje izgledaš puno bolje od protivnika veći dio utakmice, gdje u prvih 20 minuta protivnik ozbiljnije ne prođe polovicu terena, gdje imaš vodstvo od 1:0 i na kraju ostaneš bez svega?!

Našim igračima nemam riječi zamjerke, igrali su odlično, borbeno, i da smo tako igrali do sada u prvenstvu mi bi možda bili prvi, a ne Novačani. Ali, idemo dalje, imamo još za odigrati 8 utakmica i dosta bodova je još u igri.

Dopustit ću si tu slobodu da pojedinačno ocijenim svakog igrača:

Čičak 6,5 vrlo dobar, možda je kod prvog gola mogao više.. ne znam?!
Jura 6,5 vrlo dobar, imao par loših trenutaka
Kapus 6,5 vrlo dobar, ali sigurno može puno više
Tubikanec 6,5 vrlo dobar, kod prvog gola mogao i bolje reagirati
Marin M 7,0 vrlo dobar, sve bolji i bolji, jako sam zadovoljan ( uvijek na čovjeku prije primanja )
Mišo 6,5 vrlo dobar, ali ne znam gdje je bio kod prvog gola??
Andrić 7,5 skoro pa odličan, borben, oštar i kvalitetan, uz Acu naš najbolji igrač
Mata 6,5 solidan ali i dalje mekan, on mora barem 50% bolje i više
Žanić 7,0 konačno dobar, ozbiljan, borben i ono najvažnije korektan i bez incidenata
Slavek 7,0 vrlo dobar, šteta što nije zabio gol ( prerano promjenjen, moj grijeh!! )
Aco 7,5 uvijek a i danas na 120%, vrlo dobar, čak i bez pumpice

Tony 6,5 solidan, ali i dalje mekan i opet ispada pre lagano
Maruna 7,0 solidan, neosporan je trud i znanje, ali nedostaje snage
Fresl 6,5 solidan, ali opet mekan i na nekih 70% a nama treba 120%.. za dobiti Novake
Jagušt 6,5 znam da hoće i da zna, ali bez treninga i sa više kila baš i ne ide najbolje.. mora bolje jer ja očekujem više od njega, pogotovo iduće sezone !!!
Milobara 6,5 zbog manje treninga igrao manje i da ga Buncek nije zasmetao mogao biti čovjek odluke.. također na 60%.. očekujem puno više inače ga neće biti

Kaže gospodin delegat: ovakvu utakmicu dugo nisam vidio čak u drugoj Hrvatskoj juniorskoj ligi.. i jedni i drugi su odlični.
Slične misli su imali svi gledatelji kojih je bilo jako puno za jednu juniorsku utakmicu.

Idemo dalje, kvalitetu imamo, borbenost imamo, jedino nemamo dobrog sponzora.

Mateku i Novakima čestitke za zasluženo prvo mjesto!! A i naše drugo mjesto nije za baciti!!

Idemo dalje...

Broj komentara: 9:

Mix kaže...

idemo dalje....najjaci smo....:)))

Mata kaže...

Svaka čast svima na borbenosti i zalaganju !!!
Zaslužili smo puno više u ovoj utkamici, ali je sreća bila na njihovoj strani.
A što se mene tiče ja sam mogao i trebao puno bolje, neznam zašto nisam !!!

brezjan kaže...

tak smo i mi vodili 2-0 i 3-2 i skrumpali su se na kraju i dobili... a jbg zato danas idemo riješit orešje

Tuba kaže...

znao sam da sam nesto zaboravio i zato sreca nije bila na nasoj strani!! pa nismo pjevali Ustani bane!! ;)) svaka cast svima...

Anonimno kaže...

Brezjani spušili od oresjaa.....hahahaha.....sramotaa

Anonimno kaže...

sva sreca pa necete bit prvi jer ekipa ko sto ste vi nikad nece bit prvi...

Profesor Hrvatskog kaže...

Sva sreća pa postoje škole pa možda naučiš gramatiku jer nikada nije kasno pa i u trećem srednje

novacan kaže...

e bestovcani na kolko se mrznete u bestovju?

Ponosan u porazu kaže...

Mi smo odlično odigrali, na žalost dva udraca su bila dovoljna da izgubimo tekmu, ali iduće sezone od prvih 11 samo trojica izlaze u seniore a onda se ponovo vidimo