02 travnja 2011

Juniori: Bestovje - Sloga Brezje 1:0


Cirkus je u gradu!!!

Na zelene terene vratila se naša najatraktivnija ekipa. Nakon duge zimske pauze juniori su opet pokazali svu svoju nogometnu raskoš.
Rezultat, očekivano, pozitivan, a sama igra čak i solidna u toj mjeri da nikoga neću kuditi.

Veseli priključak još nekolicine kadeta juniorima ( Milobara dobar, čak i trkački, dok nije kihnuo pred sam kraj, Slavek odličan, čak igrač utakmice, Dubravec vrlo dobar, borben, Kovač nije pokazao sve što zna, ali jako dobar )
Što se tiče standardne juniorske ekipe; Mata solidan ali opet pre mekan, Mišo odličan na golu ( spasitelj) Marin odličan na stoperu, Lovrić ne baš najsigurniji, Andrić ODLIČAN, BORBEN, KONKRETAN, Buncek malo oduzet od noći prije, Tony solidna dvojka, mora puno bolje, Kapus u malo lošijem izdanju, Fresl solidan ali i dalje mekan, Tuba iznenađujuće čvrst i vrlo dobar, Jura siguran i vrlo dobar.

Što za kraj još reći.. idemo dalje.. čekaju nas Pušća i Novaki...

... CIRKUS JE U GRADU!!!!!

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

fkt je spasitelj sta nam je sve skino danas a pogotovo onu moju precku...svaka cast

Anonimno kaže...

ludi ŠOMI

Poznavatelj alkoholizma i Jožin prijatelj kaže...

Od kada Šomi guta sirove komade mesa i kao takve ih povraća, počeo je biti lud kao Tatari i Huni

Anonimno kaže...

Svaka čast Miši, ali i cijeloj ekipi jer su se borili zadnje minute i to sa 2 igrača manje u nekim trenucima !!!

Prvak kaže...

Mi smo prvaci bit ćemo seljaci, mi smo prvaci bit ćemo seljaci, mi smo prvaci bit ćemo seljaci....GREŠKA... mi smo prvaci Novaci su seljaci, mi smo prvaci Novaci su seljaci!!!!!!!!!!

Volim zgodne bestovčanke kaže...

Od kada Kristinka dolazi na utakmice juniora i oni dobro igraju kao kadeti

Anonimno kaže...

Juniori su super igrali al zašto bunc nije dulje igro pa on jedini može proć na svježinu.

Anonimno kaže...

Hahahaha...bunc je noc prije mrtav pijan...dobro je jos kaj je 20 min izdrzo...cak je imal 4-5 postena sprinta...

Anonimno kaže...

nemojte vi po Buncu,al ja muislim da Slaven Buletinho Bilic ima slatke brige u napadu,kadeti su se pokazali vrlo dobrima ;)))