09 listopada 2010

Juniori: Bestovje-Novaki 0:3 ( bb )



Prognoze se ostvaruju, trenutno smo na 2/3, te nam predstoji još da nam lekciju održe i susjedi iz Orešja i imat ćemo 3/3 ( mislim na 3 poraza u tri donekle ozbiljnije utakmice )
Sada je očito da kvalitetu nemamo ( to su neki duže govorili, a trener poricao ) ali da nemamo srca i želje, to od danas znamo. Susjedi su nam održali lekciju iz nogometne igre i rezultat 0:3 i nije pravo mjerilo vrijednosti, jer su mladići iz Novaka zaslužili pobijediti barem 2:7

Naša igra, od obrane do napada; nepovezano, bezidejno, mlitavo i ono najvažnije; ALIBI, jer tako igraju kukavice.

Ja kao trener ne vidim izlaza iz trenutne situacije, a pokušao sam sve moguće i nemoguće, pa ako netko čita ovaj izvještaj sa jada od utakmice, a želi trenirati prstenovu družinu od nogometaša, slobodno se javi predsjedniku kluba, mjesto je slobodno, a gospodari nogometa Vas čekaju !!

Najboljeg igrača Bestovja danas neću imenovati, samo ću staviti njegovu sliku iznad teksta ( bivši trener ga od sreće drži u rukama )

Broj komentara: 30:

Anonimno kaže...

srecom pa mi imamo trenera koji je uz nas i cijelu tekmu gleda s klupe.....a ne stoji na nasipu.....

Jedan od kaže...

...ostavio nas u ključnom trenutku, a baš smo se nabrijali na utakmicu.. strašno bezobrazno...a i treninzi mu baš nisu nešto zadnje vrijeme, tako da o spremanju za utakmicu samo... ?!?!?!?!

Anonimno kaže...

Alooo...ko god ja piso u pravu je...a i nije...npr ima covjek svoje obaveze...e mozemo bit sretni kaj uopce imamo treninge...btw traninzi su bili ajmo rec savrseni za teren kakav je bio...ovo je od mene za sad...necu se imenovat...al dns ja nisam zasluzio igrat u prvoj a igro sam...sad valjda znate koje!!!

Anonimno kaže...

treninzi su nikakvi a ocekuje se od nas da odigramo savrseno

Anonimno kaže...

.. valjda će novi trener manje pametovati i pričati bajke, a više trenirati sa nama !!!

Anonimno kaže...

Aj nek se prestave oni koji su ovo rekli!! ak nisu picke???

Anonimno kaže...

da,fkt...koji vam je kurac??? kaj glumite sad??? treninzi i sve je onakvo kak i zasluzujemo...nemoj te jebat...nije u redu od trenera kj tak lako popizdi...vise bi volili da stoji i jebe nam mater cjelu tekmu,nego da nam se poslje tekme prica...zelimo samo vise komunikacije tjekom tekme...al boze moj,ne opravdavam trenerov postupak,ali ipak pogledaj te i pocnite prvo od sebe,pa onda pametujte gospodinu nasem treneru Buliću koi je prije svega jedan veliki covjek.

Anonimno kaže...

i da...samo me zanima ko bi nas vodio da njega nema????...razmislite si malo...niste svjesni kolko gubimo ako takav covjek ode iz kluba... a vi picke koje ga nezelite predstavite se pa da vidimo kolko vas ima!!!!!!!!!!

Anonimno kaže...

i nakon 2 komentara jos jednu sam jednu stvar zaboravio...koja nejde na cast nasem(nadam se jos uvijek) treneru...kako vi mislite da cemo mi pobjedit kad nam punite glavu s tim da cemo i od novaka i od oresnja izgubit...nejde to tako,svi mi zelimo istu stvar...ali mozda zbog svoih nedostataka kao sto je nogometni antitalenat i cinjenica da nismo za to,jer smo do prije god dana cuvali ovce(kao i ostatak igraca iz nase lige) kao sto trener kaze...mozda ipak nismo bez njegove moralne podrske,njegovog govora prije i za vrijeme trajanja cijele tekme u stanju pobjedit...jer ja Vahu nikad nisam cuo da govori svoim igracima ili javnu da ce sljedeca 2 ili 3 kola popusit kantu od protivnika...naravno,ovo nije napad na trenera ili nesto slicno da se nebi krivo shvatilo,ja u podpunosti stoim na njegovoj strani ali samo upucujem na to da nismo samo mi ti koi moramo poradit na sebi

Anonimno kaže...

kakve veze ima da li on kaze dal cemo mi izgubit ili pobjedit?? ak te malo sjecanje sluzi on je nekad govorio nakantat cemo ove livadare-pa smo izgubili,sad kad nas pokusa motivirat sa tim da iz inata nekog pobjedimo-mi opet izgubimo....istina je da mi moramo sami sebi u glavi nesto poslozit,pa cemo onda i pocet pobjedivat....no,ja mislim da se ne treba poslije svake utakmice davat otkaz ili nakon neke pobjede dizat u nebesa,nista nije gotovo,u vrhu smo,a igra ce doc kad se teren malo popravi... Tuba

Anonimno kaže...

ove gluposti o nasipu ne zelim ni komentirat....svi smo znali kako treba odigrat,mislim da nitko stvarno ne zeli da trener ode.....OSIM AKO NE ZELE DA NAS NEKI PIJANCEK VODI?!?!? DA NEMAMO TREININGA I DA SE SUBOTOM OKUPIMO POPIJEMO 3-4 PIVE PRIJE TEKME,PA POPIJEMO 10 KOMADA OD NEKIH LIVADARA I TAKO U NEDOGLED.... Tuba

Anonimno kaže...

a kaj je uredu kaj ne sjedi na klupi...marin

Anonimno kaže...

joj boli me briga dal je na klupi ili 2 metra iznad.... bilo je blato i nije mu se dalo dolje spustat...Tuba

Anonimno kaže...

Vama 100 trenera ne bi pomoglo. Sjedio čovjek na klupi ili na drvetu kod Meseca doma, svejedno je !! Stvar je u izvršavanju zadataka koje dobijete prije utakmice, a koje vi niste u stanju ispoštovati 10%
Ako trener kaže, u fazi napada ste svi na svojih 40 metara, zašto već kod prvog protivničkog napada Mata, Buncek, Kemo i Fresl, gledaju kako nas protivnik napada i šetaju po terenu ( a upravo je Mata izgubio tu loptu koja nas je načela na utakmici ). Taj napad nas je spasio Čičak, ali već drugi napad nam niti Bog nije mogao pomoći !!!
Zašto kod bezizlazne situacije Lovrić radi kazneni udarac, a prije toga, zašto Marin nije istog čovjeka rušio na 40 metara, pa onda na 30 metara, pa onda na 20 metara... nego mu je dospustio da uđe u kazneni prostor ?!?!
Zašto smo u 90 minuta igre uputili 6 udaraca prema golu protivnika a trebali smo barem 25, zašto imamo 8 krivih bacanja auta u utakmici, zašto niti jednom nitko nije viknuo "leđa" svom suigraču, zašto Čičak ne pusti glas u 90. minuta, zašto kapetan nikada ne pusti glas na utakmici, zašto, zašto, zašto... ima toga previše !!!

Anonimno kaže...

Ja na toj utakmici nisam bio na razini na kakvoj sam trebao biti tj. nitko nije bio, ali je li razlog da se nakon ovoliko uloženog truda sve raspadne ? Ja mislim da nije. A ova ekipa juniora niti nije među jačima u ligi (što zbog treninga, što zbog antitalenta...). A i bilo kakva podrška bi nam dobro došla. Mata

Anonimno kaže...

istina sve je to istina, trener nije niti za trunkicu kriv, a ti Marine ako ti trener smeta, odi treniraj onda u Samobor ili di si već treniro, i ko kaze da su treninzi za kurac on je u kurcu, da nije Buleta od ovoga kluba nebi nista bilo, nije da je on neka glavna faca kluba, ali je napravio toliko dobra za ovaj klub a da negovorim za nas juniore, to što je on otišao sa klupe je opravdan razlog, u utakmicu ste ušli ko zadnje pičke, ako vam je reko kad imate napad da zadnja linija stoji na svojih 40 metara,a ne na njihovih, ja trenera opravdavam u potpunosti sto nije sjedio na klupi, Mata, nemoj se ljutit, ali od tebe je sve ovo počelo, ocu rec na prvi primljeni gol, 100 puta je reko da nema na onakvom terenu igre, dodavanje lopte po podu, nego nabi je špicom cim god samo da lopta leti po zraku....nemam rjeci na ove naše juniore koji blate trenera koji je predobar, a da trener treba Jebat majku igračima sa klupe u potpunosi se slažem........JOŽA

Anonimno kaže...

nije trener kriv kaj mi ne možemo spojit tri točna dodavanja i kaj radimo takve kardinalne greške u obrani

Anonimno kaže...

Jao vi se žalite a Savini juniori nemogu pobjedit ekipu koja dođe sa 6+1 momčadi. tj. pobijede 2-1 na jedvite jade, a ekipa mora past i da ih je 15 na terenu, kvalitetniji od Novaka jeste, al teren je banana.

Anonimno kaže...

"Ako trener kaže, u fazi napada ste svi na svojih 40 metara, zašto već kod prvog protivničkog napada Mata, Buncek, Kemo i Fresl, gledaju kako nas protivnik napada i šetaju po terenu" Ajde molim te ko je to napiso??? nek si procita ponovo pa si razmisli...hahahhahahah,debil

Anonimno kaže...

joza, ja nemam nis protiv trenera, niti sam ikad imo niti cu imat, samo sam reko da mi smeta to sto je otiso s klupe, al ne zelim se svadat....marin

Anonimno kaže...

Decki iskreno mene boli kurac di je trener za vrijeme tekme...frajer je vec poludio s nasom igrom on jedno prica mi drugo radimo...ja iskreno nemogu puno trcat...al trcim kolko mogu...ja sam ovu tekmu dao sve od sebe...to moze tuba,lovric i marin dokazat jer sam stalno bio za igracom...ja sam dao sve od sebe!!! i vi pljuvali po meni ili ne bmk...al ja stojim uz trenera...Buncek

Anonimno kaže...

dobro daj nemojte sad s ovom spikom odi u Samobor il odkud si vec dosao....Marin je rekao svoje misljenje i svi ga trebamo postivati...Bulic nas je pokusao nekako probuditi i nagovoriti da se igramo nogometa i uzivamo u njemu,a ne da nam to bude grč.... kada cemo igrati potpuno iz gušta,te slušati sve sto nam govori on ne da ce samo biti na klupi,nego ,ja sam uvjeren, sudjelovati u svakoj nasoj dobroj i losoj stvari na terenu... Tuba svi na treninge!!!!!!!!

Anonimno kaže...

Možda je pogriješio, krivac za prvi gol i izgubljenu utakmicu, a gdje su drugi bili!? Mislim da su vam Mata,Jura i Toni najslabije karike u ekipi,kad bi barem imali 100%, a ne 99% treninga možda bi mogli dati više!!!Čini mi se da bi ostatak ekipe bio puno jači bez ovog trojca!!!Pa ekipo poradite na tome!TRENER-gdje je kapetan kad brod tone???Ovi mladiči po meni nisu: pičke,ovce,kukavice, a posebno nisu pederi i ne zaslužuju ovakove epitete!!!Žalosno je da se ovako javno pljujete, sjednite u klupske prostorije zajedno sa trenorom i pokušajte se dogovoriti kako dalje, te probajte (posebno trener) realno shvatiti koliko ko može dati iz ove ekipe!!!Budite realni.Što se tiče treninga neznam ni jednu ekipu koja je u vašoj ligi imala bolje pripreme i treninge od Vas, samo da su bili posječeniji možda bi se sada drugačije pisalo na ovom blogu!!! Ostat ću anonimaca.Sretno!!!

Anonimno kaže...

prvo kaj pisete to sve ako se necete potpisat nego anonimno kopmentirart jer ste vecina picke kaj iza ledja pricaju a u facu nece nitko nist rec!!!! MISO

Promašeni trenerski slučaj kaže...

Pisao sam komentar 15 minuta i odjednom je nestao, pa sada moram ponovo ?!
Uglavnom, sve ćemo proći u utorak a pitanja za vas su:
1. Zašto pojedinci ne treniraju, a nakon toga očekuju da igraju, te ako ne počnu od početka jako su uvrijeđeni ??
2. Zašto svaku utakmicu počnete igrati tek kod negativnog rezultata, tj. zašto svaku utakmicu krećete sa 20% svojih mogućnosti, sa stavom; mi smo najbolji ??

Promašeni trenerski slučaj kaže...

3. Zašto na treninzima zabušavate čim okrenem leđa
4. Zašto na treninzima radite sa 50% svojih mogućnosti, tako se ne napreduje ?? Pristup na treningu = pristup na utakmici !!
5. Zašto kada god nešto pitam u svlačionici, većina vas šuti i ne izusti niti riječ ??
6.100 puta sam vas pitao ima li nezadovoljnih sa pozicijom koju igra ?? Nikada se nitko nije žalio, što znači da je sve OK ?? Ili možda nije ?? Ako nije, zašto šutitte ??
7. Nitko nikada nije komentirao niti jedan trening, a pitao sam 1000 puta što je OK, a što nije ??

Promašeni trenerski slučaj kaže...

8. Mene zanima, zašto ste u subotu imali kružok uz čaj i kekse na terenu 15. minuta prije početka utakmice ?? Zar to nije vrijeme za zagrijavanje ?? Zar ja moram biti na terenu da bi vi odradili svoj dio posla ??? Falio vam je trener ?? Jer kada samo vidio kako lijepo čakulate, dok se Mata i Jura zagrijavaju znao sam kuda ide i ova utakmica !!!
9. Tko je vaš vođa na terenu ?? Najstariji, najbolji ?? meni je svejedno, samo da netko bude taj, ali ja takvog ne vidim.
10. Na terenu pobjeđuje škvadra, a vi to niste, jer da jeste; bodrili bi jedni druge, zatvarali leđa jedan drugome, kada jedan pogriješi drugi bi ga pokušao ispraviti a ne vrijeđati, išli bi zajedno na pića, van, na utakmice, borili bi se jedni za druge...

Anonimno kaže...

Mišo,javit ću ti se osobno pa ćeš shvatiti zašto sam anoniman!!!No mislim da nisam nikoga s ovim izjavama uvrijedio, a ako jesam onda se ispričavam!

Anonimno kaže...

U utorak svi na trening da sve riješimo lice u lice a ne ovak prek interneta.Ko ima kom kaj reć nek mu kaže u facu,nikad nećemo bit ekipa ako se cijelo vrijeme svađamo

Anonimno kaže...

pa ni sad niste ekipa...