12 listopada 2007

Tablica 6. kola 2. ŽNL


Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

Neznam kaj se dogodilo u redakciji SN ali Borić nije igrač utakmice!!!!!!! nego Softić. Valjda je isteko Boriću ugovor sa SN :)))))

Anonimno kaže...

Zadnji put su složili krivo tablicu, a sad nije Boro igrač utakmice. Uvijek u tim sportskim neke greške. Ali ovaj put je neoprostivo!!! :-)

Anonimno kaže...

prosjek od 5.5 golova po utakmici.. mnogo dobro..

Anonimno kaže...

jager.. morat cu te razocarat i rec ti da danas dolazim na trening.. tak da danas neces davat golove..

Anonimno kaže...

Dajte mi odgovor na pitanje.

Kaj u nedjelju igramo doma protiv Svete Jane??

Anonimno kaže...

Kupinec u pola 4. Trebalo je bit vani , ali igramo doma.

Anonimno kaže...

cuo sam kak je tekma prosla danas.. :( .. do utorka sam 100% fit :)

sasta, kaj te nema na blogu?

kiss:)

Anonimno kaže...

e moj sasticu.. razocaro si me.. ja te cekam cjelu noc, a od tebe ni traga (mislim na blogu).. kak da sad zaspim???? javi se bubac :)
kiss

Anonimno kaže...

e nemojte mislit da ja i sastic imamo neke pederske sklonosti.. mi se samo ne sramimo pokazat osjecaje :)

Turči kaže...

Mala mi nije trudna. Nemojte nasjedat na smicalice. Da je trudna, vjerujte znali bi!!!

Anonimno kaže...

kaj sam bacio cestitku u vjetar???? pih... ko je taj saljivdija???