16 listopada 2007

NK Kupinec - NK Bestovje 0:5 (prekid u cca 20. min)

Nogometaši NK Kupinca došli su kao domaćini u Bestovje sa 6 igrača i golmanom. Utakmica se igrala do rezultata 5:0 kada se njihov golman ozlijedio, pa dolazi do prekida utakmice zbog nedovoljno igrača na terenu.
_________________________________________________

Odigrana je tada utakmica između "bijelih" i "markiranih" Bestovjana, gdje je više volje za igranjem nogometa pokazala momčad markiranih te pobjedila sa rezultatom koji je trebao biti i viši.

NK Bestovje A - NK Bestovje B 2:1

strijelci: Tenšek 0:1, Biškupić 1:1, Kostanjski 2:1

NK Bestovje A

Antolić - Jager - Lukač - Bukvić - Karažinec - Kovačko - Šarić - Đukić - Kostanjski - Biškupić

NK Bestovje B

Mesec - Đaković - Kurtušić - Makek - Turčinović - Horvat - Softić - Sastić - Tenšek - Borić

Broj komentara: 19:

Anonimno kaže...

turci.. molim te da ono 'golman ozljedio' stavis pod navodnike...

Anonimno kaže...

pa desi petraš, kaj ima, evo uspio sam izdvojit 5min da vidim kaj ima na blogu.
ili sam na faksu ili učim.

sutra možda dodem na drugo poluvrijeme ak stignem

sad idem spavat, moram bit na faksu od 08:00.

PUSA

LAKU NOĆ

Anonimno kaže...

daj sasta ne kenji nek se pojavi na tekmi,tko će izvuči tekmu? napomena, iako se tuširamo svi zajedno i tapšamo po guzama,nismo pederi pa bez pusa molim!

Anonimno kaže...

anonimac, daj se potpisi.. da te mozemo rijesit pod tusem ja i sasta.. lol

Anonimno kaže...

sad se bar zna ko je anonimac, tak da petras i sasta sad krecu u akciju... pazi se.... :D

Anonimno kaže...

Ajme pa zar s pedercinama igram nogomet? A od sad-dupe uz zid,ili jurim doma na kupanje!!!

Anonimno kaže...

jager.. tebe cu prvog macnut.. tam kod zadnjeg tusa.. u onom mracnom kutku...

Anonimno kaže...

ajd da i ja objavim komentar; jebemu uvjek sam mislila da se trebam pazit cura kad na kraju Sastić bari cjelu nogometnu momčad (ili momčad njega?!?)

PUSA HEHEH

Anonimno kaže...

haha.. sasta.. sad se vise necemo skrivat..sad kad vec zna..
bas si mi bio zgodnicki juce na tekmi.. tak sam te htel popapat..
pusek srceko..

Anonimno kaže...

ja bum vas sve naguzil

Anonimno kaže...

Ja se povlačim mislim da ste mi ti i Mesec prevelika konkurencija (očito da se Sastić pali samo na golmane pa ja ionako više nemam šanse)

pozdrav svima

Anonimno kaže...

ljudi da se zna,nakon jučerašnje tekme,a tko bi drugi nego sasta,ostao najduže pod tuševima,doduše,s dobrim djelom ekipe,kaj nam svim to i nešto govori.to vam je naš sasta

Christush kaže...

sasta.. sta ja to cujem??!! morat cemo ozbiljno popricat..

Anonimno kaže...

ko se neće potpisat na post (ovaj predzadnji), hm neko mi je sumnjiv, ali znam da smo DEDA i ja ostali zadnji pod tušem
joj kaj nam je bilo ljepo

Anonimno kaže...

jel tak Deda

Anonimno kaže...

joj šteta kaj nije prošla ona lopta za DANKA, kako si ga vido
kooooooooo ZIZU

Unknown kaže...

evo ti Sastić par viceva nadam se da će ti i dalje bit ljepo pod tušem :)

Sunča se Hrvoje na pla i i pita čovjeka koji izlazi iz vode:
- Kakva je voda?
Čovjek mu odgovori:
- Ma goli kurac!
Skoči Hrvoje i vikne:
- Mjesta, skačem na dupe!

zasto hrvoje voli promasit gol na utakmici???
jer se svi navijaci tada deru "*ebem te u dupe"

macuju se hrvoje i njegov decko sa ku***ma...i hrvoju dosadi, naguzi se i kaze UBIJ ME!!!!

Uđe Hrvoje u dućan pa upita prodavača:
- "Molim vas onu kobasicu od Gavrilovića."
Prodavač:
- "Da li biste voljeli da vam je nare em?"
Hrvoje odgovori:
- "Pa pobogu, zar vi mislite da je moja guzica jukebox?"

Ovo su inače vicevi za onog Hrvoja iz Big Brothera, al vidim da imaju mnogo toga zajedničkog, pa onda i vicevi vrijede za oboje

PUSA :-P

Christush kaže...

looooooooooooooooooooooooool... pa hrvac... mislim stvarno...

falis mi.. kiss

Anonimno kaže...

pa sasta zar zbilja.... :D , kad cete okrunit vasu ljubav ti i christush? lol