11 listopada 2007

Kup NSS-a NK Galgovo - NK Bestovje 0:4

Po teškom terenu, utakmica s nešto manje naboja i puno manje neizvjesnosti nego zadnji puta.
Rakićani bi se trebali pomiriti s time da ovog puta neće oni biti ti koji će osvojiti kup NSS-a.

NK Bestovje

Mesec - Karažinec - Turčinović - Lukač - Jager - Đaković - Matijević - Horvat - Bukvić - Biškupić - Borić (još su igrali: Tenšek - Šarić - Kostanjski - (molim da mi netko javi prezimena juniora koji su još igrali, sorry dečki))

strijelci: Turčinović (Borić) 0:1, Horvat (Tenšek) 0:2, Tenšek (Biškupić) 0:3, Kostanjski(?) 0:4

Broj komentara: 56:

Anonimno kaže...

Kada će biti tablica gotova?

Anonimno kaže...

Ako ne danas onda sutra ujutro.

Anonimno kaže...

Lagana tekmica uz puno smijeha-jelda Šariću?

Anonimno kaže...

mislim da ti se zovu Sajfeld i Kaulinovic, nisam ziher ali ih zovu sajo i kala

Anonimno kaže...

A možda se zovu Sandefjord i Kauflander...! Imena trebam, točna imena... Ali hvala na trudu, Žuti.

Anonimno kaže...

lol..

Anonimno kaže...

e decki utorkom od 17 do 19 sati ucim tocit kroz noge cijena za sat vremena skole iznosi 2 pive :-)

sare

Anonimno kaže...

bas sam mislio doc danas na trening jer mi je noga u neopisivo dobrom stanju ( mora da je zbog zelje za igrom ), al kad jager kaze da ne trebam...

Anonimno kaže...

evo i mene dečki, nema me već tri dana, grrooooooo obaveza kaj se tiče faksa, jedva sam malo izdvojio vremena da pogledam kaj ima na blogu

Anonimno kaže...

još me i prehlada jebe od ponedjeljka
nikak da ode

Anonimno kaže...

NISAM BIO NI NA JEDNOM TRENINGU iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ssssssssssssssssssssssssss

SRAMOTA

****************************
+++++++++++++++++++++++++++
-------------------------
////////////////////////
četiri računske operacije bez kojih nemreš ni na tekmu

Anonimno kaže...

PUKO SAM KO KOKICA !!!!!!!

Anonimno kaže...

sastic.. da nemas ti temperaturu?? lol.. malo si mi cudan..

Anonimno kaže...

oces ic danas na trening

Anonimno kaže...

jjjjjjjjjjjoooooooooooooooojjjjjjjjj

NEMREM NI DANAS DOĆ

Anonimno kaže...

koji si ti mulac... daj ne kebaj.. kaj nemrem ni 2 kuke za trening izdvojit?? mora da te mala svezala

Anonimno kaže...

EEEEEEEEEE PA DESI PETRAŠ,
KAO PRVO ČESTITAM EKIPI NA POBJEDI U GALGOVU!!!!!!!
SVAKA ČAST DEČKI

ČUO SAM DA IM JE SUNCE IŠLO U OČI
EEEEEEEE NEKA JE
SKIDAM SUNCU KAPU DO PODA

Anonimno kaže...

haha.. daj si stavi toplomjer u guzicu da provjeris jel buncas.. il je to il si pijan.. lol (prije ovo drugo)

Anonimno kaže...

ko je imo najviše treninga do sad
znaš da kad nemrem nemrem
NIJE S SA FAKSOM ZAJEBAVAT (a već sam i jednu godinu rokno)

Anonimno kaže...

ma puj... razocaro si me..

Anonimno kaže...

Daj Petraš, kaj se ti podsvjesno stvarno bojiš Meseca kao konkurencije. Mislio sam da vi golmani morate biti puni samopouzdanja.

Anonimno kaže...

lol.. njega?? fakat buncas..

Anonimno kaže...

Bok turči

ČESTITAM NA GOLU

kak to da tena nije igro u prvoj

Anonimno kaže...

e sasta.. imas msn??

Anonimno kaže...

imam i nemam

Anonimno kaže...

moram ga složit
a nemam vremena sad

Anonimno kaže...

E Sasta, Tena nije igro u prvoj jer su trebali samo brze i stabilne dečke ko ja!

Anonimno kaže...

daj slozi pa javi..
moj je christianpetras@msn.com tak da svi koji me zele dodat na listu mogu (osim jagera naravno ) lol

Anonimno kaže...

NIŠ

ajd pozdravi ekipu na treningu

moram ić učit mehaniku-kinematiku
"kako se nešto giba"
brzina, akceleracija, put

Anonimno kaže...

aj sok

Anonimno kaže...

svaka čast turči

Anonimno kaže...

e turci.. oces doc danas na trening?

Anonimno kaže...

jebiga taj petraš niš ne radi u životu, po cijele dane je na netu, ja tulike vremena nemam, MORAM SE FAKSIRAT

POZDRAV!!

Anonimno kaže...

lol... ja svoje odradim i onda sam miran.. a na netu sam skoro cjeli dan .. 20/24 h.. lol

Anonimno kaže...

Bok Sasta, ajd nek ti ne bude teško. A ti Petraš, kaj tebe briga jel bum ja došo?! Nemrem danas, imam sastanak jedan.

Anonimno kaže...

lol... sastanak.. a ko ce doc onda uopce.. ma puj.. imam neke prijedloge u vezi bloga.. ( npr. pozadina zuta - ne onak jako.. al zutkasta i tak neke sitnice )

Anonimno kaže...

ajd samo reci. pošalji mi sve na hotmail adresu, pa ću vidjeti što se da učiniti. Znaš da uglavnom uvažavam prijedloge.

Anonimno kaže...

al ne bum niš danas nego tam drugi tjedan

Anonimno kaže...

aj budem.. ja i zuti cemo malo razmotrit situaciju..lol.. pa ti posaljem poslije treninga ili sutra..

Anonimno kaže...

Ljudi imam super vijest upravo sam saznao NINA JE TRUDNA

Anonimno kaže...

predpostavljam da je nina tvoja cura ( zarucnica ) pa cu bit hrabar i prvi ti cestitat na buducoj nadi bestovja... cestitam :)))))))))

Anonimno kaže...

pridruzujem se cestitkama :))), mozda beba bude novi bek bestovja u buducnosti :)))), naravno ak je decko

Anonimno kaže...

neki novi boric.. lol .. bez uvrede turci..

Jazavac kaže...

pa vi niste normalni majke mi ,

pridruzujem se cestitkama
turci, samo se nemoj zivcirat naci cemo mi postara:)

Anonimno kaže...

Turci svaka cast na prinovi!!! Pozdravi Ninu i cestitaj joj u moje ime! Drzim fige da sve prode u najboljem redu. Petraš-posebno tebe pozdravljam i nadam se da si fakat prizdravio! Pozdrav ekipo!

Anonimno kaže...

joj fala bogu da nema Petraša na netu u ove sitne sate
već mi je bezveze samo s njim postat
A DI JE OSTALI DIO EKIPE
AJD DEČKI MALO SVRATITE NA NET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anonimno kaže...

TURČI ČESTITAM NA PRINOVI, NINI TAKOĐER
I MOŽE BIT SAMO BEK, BEK I OPET BEK
JA SAMO BEKOVE PRIZNAM
OVO OSTALO SU BALERINE

Anonimno kaže...

lp laze da me nema.. da imas msn znao bi da sam ja UVIJEK tu.. jager fala na pozdravu.. sad cvjetam.. )

Anonimno kaže...

koji bug.. treba pisat ko kaz.. a ne lp laze.. imam predebele prste za ovu malu njeznu tastaturu...

Anonimno kaže...

oko velikog brata..lol

Anonimno kaže...

Petraš si tu

znam da jesi

Anonimno kaže...

haha.. evo doso sam sad.. 'radio sam'.. sam da vas obavjestim da sutra necu moc doc na utakmicu jer me frend sjebo pa moram i sutra radit.. al sam na kupu sigurno.. i branim :))))


pusa sasta..

Anonimno kaže...

cijenjeni korisnici stranica, prijatelji i poznanici

dužan sam se ispricati gospodinu Turčinoviću poradi vrlo neukusne šale, glede možebitna blažena stanja njegove zaručnice. Naime pozadina cijele smješice bijaše njegova promptna reakcija na objavljenu crticu, no usud odredi da ista reakcija izostane poradi njegova agresivna odlaska s radnog mjesta.

Još jednom primi isprike poradi djetinje vickavosti kojom htjedoh otjerati turobnu tmu što me je krenula obavijati svojim pipcima.

Ukoliko je ova bedastoća učinila veće probleme, jednostavno ću morati platiti više pivi (ili gemišta ne znam koja je faza)

Anonimno kaže...

daj za pocetak pricaj na hrvatskom...

Anonimno kaže...

spomenuta pivuša ili gembać tek nakon 01.11. pošto ja ipak radim u Primotronicu i ne primam plaću negi đeparac :)

Anonimno kaže...

luka... luka... luka.. hmm... koji luka??