18 listopada 2007

NK Bestovje - NK Rakitje 2:2 - prijateljska

Prijateljska utakmica odigrana jučer. Domaćini počeli s desetoricom nisu izdržali 25 minuta pa gosti vode 1:0. Dolaskom još dvojice domaćih raste pritisak domaćih. U drugom dijelu uraganski pritisak Bestovjana urodio je plodom kada topovski udarac Borića, dovodi do izjednačenja, a zatim jedna fenomenalno da niko ne može vjerovati koliko dobra, paće odlična i nemoguća lopta Turčinovića, pronalazi Tenšeka koji majstorski posprema za vodstvo. Onda su oni zabili bez veze gol i završilo je 2:2.
Usput, za bod protiv Brezja dajem gajbu, a za 3 boda 2 gajbe pive!

NK Bestovje

Petraš (Mesec) - Karažinec - Turčinović - Kurtušić - Jager - Rendulić - Softić - Milković - Sastić - Biškupić (Borić) - Tenšek

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Ne pise tko je sve igrao,al svejedno cestitam svima,ja sam skroz bolestan pa me zato nije bilo cijeli tjedan,a neznma ni dal cu sutra u petak doci na trening al zato cu u nedjelju biti spreman 300%

Anonimno kaže...

supać :)

Jazavac kaže...

a za 5-0??
dozivotna opskrba pivama:)

Anonimno kaže...

za 5:0 čete vi meni platit gajbu, zapravo demižon vina jer trenutno ne pijem pivu.

Anonimno kaže...

AKO BUDE 5-0 JA PLACAM TRI GAJBE!!!

Anonimno kaže...

JEBENO!