09 listopada 2007

NK Bestovje - NK Pribić 18:0

Bravo dečki! Ja nemam kaj komentirat. Komentirajte vi ovu tekmu!

NK Bestovje

Antolić - Makek - Turčinović - Lukač - Jager - Đaković - Horvat - Softić - Sastić - Tenšek - Borić (još su igrali: Karažinec, Kostanjski, Bukvić, Bečirević, Matijević)

Strijelci: a ko nije?

igrač utakmice: Antolić :-)

________________________________________________

NK Bestovje - NK Pribić 18:0 (7:0)

Čestitke obadvijema momčadi. Domaćima na rekordno visokoj pobjedi, a indisponiranim gostujućim igračima na fer i korektnoj utakmici. Suci solidno obavili posao, uz napomenu da su skratili utakmicu.

Josip Turčinović

Broj komentara: 15:

Anonimno kaže...

ŠARE jer vidiš kaj si propustio, jebote Split.
Još smo u lakeu slavili sa Dinamovcima (Luka Modrić mi je dao petaka, haaa sad sam besmrtan)

Anonimno kaže...

i želim brz oporavak ŠTEFU i PETRAŠU

Anonimno kaže...

A sutra je dan D, kup u GALGOVU!!!!!!!
a ja nemrem nikak doć, faks me jebe, dečki nemoj te se ljutit

Anonimno kaže...

Da šare kak si to mogo propustit, pogotovo slavlje u lake-u, a da ne govorim o glavnom čageru u lake-u :)))
Sutra ce SUNCE zakljucat svoja vrata na golu i prolazimo sigurno :)))

Anonimno kaže...

Ma jebes Sarica-ocito ga svako kolo u Split treba poslati! Utakmica-za pamcenje,bar po rezultatu.Sutra je kup-to treba isto tako ozbiljno shvatiti i odigrati!Zao mi je sto nisam s vama mogao na Jarun zapaliti-bar bi se nasmijao!

Anonimno kaže...

fala sastic :)

Unknown kaže...
Autor je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

svaka cast decki na pobjedi od 4:0 nad galgovom.. cuo sam da je mjesec zakljuco svoja vrata i da im je povaljo teren onom 'paradom'.. lol.. isto tako sam cuo da ste imali uraganski desni bok..

Jazavac kaže...

cestitke na galgovu 4-0 nice
cujem da galgovo oce unajmit meseca
da im stalno valja igraliste:)

Anonimno kaže...

je stvarno je odlicno branio-obranio je i takav slobodnjak da to jos nisam vidio!!! Petraš-mozes si i drugi gležanj slomiti-Sunce brani ko lud!!!

Anonimno kaže...

a dobro.. ak vam ne trebam :(

Anonimno kaže...

Ma slobodno ti dodji, sa mnom na klupicu, pa pivicu, gemištek...

Anonimno kaže...

koji janjac.. :)

Anonimno kaže...

Neznam kaj se dogodilo u redakciji SN ali Borić nije igrač utakmice!!!!!!! nego Softić. Valjda je isteko Boriću ugovor sa SN :)))))

salim se.....

Anonimno kaže...

nije to šala nego surova istina! Čovječe! Trebo bi im neko javit da su se zajebali. Ti novinari su stvarno veliko razočaranje!