24 rujna 2007

NK Bestovje - NK Donja kupčina 4-0










Rezultat 4. kola 2. ŽNL.
Kao što već rekoh kod ovakvih rezultata neću uopće komentirat. Slabog pojedinca u redovima Bestovja nije bilo.

NK Bestovje

strijelci: 1-0 D. Horvat 11-m, 2-0 Borić (Kostanjski), 3-0 Kostanjski (Sastić), 4-0 Tenšek (Lukač)

Petraš 8 - Makek 7 - Turčinović 7 - Đaković 7 - Jager 7 - Kurtušić 7 - D. Horvat 7,5 - Softić 8 - Sastić 7,5 - Borić 8 - Kostanjski 8 (još su igrali: Lukač 7,5 - Šarić 7 - Tenšek 7,5 - Biškupić - Bukvić)

Komentar sportskog suradnika:

Odlična igra u prvom poluvremenu, sa zavidnom realizacijom. Solidni gosti nisu mogli doći do izražaja. U drugom poluvremenu domaćini rutinski čuvaju rezultat, da bi ga pred kraj još i povisili. Uz vrlo dobro suđenje, fer i korektna utakmica oba kluba.

Petraš 8 - Makek 7,5 - Turčinović 7,5 - Đaković 7,5 - Jager 7,5 - Kurtušić 7,5 - D. Horvat 8 - Softić 7,5 - Sastić 7,5 - Borić 8 - Kostanjski 8 (još su igrali: Lukač 7 - Šarić 7 - Tenšek 7,5 - Biškupić - Bukvić)

Ocjena igre - 8

Ocjena trenera - 7,5

Suci - 8

Josip Turčinović

Broj komentara: 6:

Zorro kaže...

Bravo decki,cestitke svima na odlicnoj tekmi,ja sam igrao malo ispod svog standarda,vjerojatno jer nisam bas navikao igrat lijevog stopera pa mi je bilo jako neobicno a i misli su mi bile vezane za ispit koji sam jutros pisao...tak da nemojte kaj zamjerit:)
Pozdrav svima,vidimo se na treningu u utorak u 18.00h

Anonimno kaže...

svaka cast decki, bio je pravi uzitak gledat tekmu, pogotovo prvo poluvrijeme

Anonimno kaže...

svaka cast decki.. fala na ovako visokoj ocjeni.. vidimo se danas na treningu

Turči kaže...

Nek mi neko javi ko je asistiro za gol Kostanjskome.

Anonimno kaže...

sasta je asistiro za gol koste

SASTA

Turči kaže...

Hvala za info, Sasta!