25 rujna 2007

Danko Horvat postao tata!!!

Ovdje možete pisati svoje želje i čestitke! Nek ih bude što više. Hvala!

Broj komentara: 12:

Anonimno kaže...

Danko, cestitam.. nadam se da ce bebac bit spaner ko i tata :)

... kad pijemo??

Anonimno kaže...

ups.. izgleda da je kcerkica.. turci zaj... si me.. al ipak... kad pijemo??

Anonimno kaže...

Danko, iskrene cestitke na prinovi

Anonimno kaže...

danko moje najiskrenije cestitke na prinovi!

sare

Jazavac kaže...

moje cestitke

Anonimno kaže...

Dankec najiskrenije čestitke i želim ti još puno kćerkica, ma može i jednog sinčeka

SASTA

Anonimno kaže...

puno zdravlja srece i ljubavi zelim djetetu,mami brz oporavak, tati pun novcanik pa da ju posteno zalijemo!!!

Anonimno kaže...

danko moje iskrene čestitke,mami želim brz oporavak,kćerkici puno sreće i zdravlja,a tati nek to sve dobro zalije i proslavi uz nova tri boda.

trener

Anonimno kaže...

ODGOJ DJECE
Prije braka imao sam šest teorija o odgoju djece. Sada imam šestero
djece i nijednu teoriju.
Earl of Rochester

danko čestitam na curici, i želim ti puno više od samo 6-ero djece...

i jedna za cjelu ekipu

DOBAR SAVJET
Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti.
Sahtya Sai Baba

... želim vam još puno pobjeda...

Anonimno kaže...

ma koji je anonoimac toliko produhovljen-da mi je znati????

Zorro kaže...

evo i u pismenom obliku da se izrazim...

Cestitam Danko,kad bumo zalili s kojom gajbicom:)))?

Anonimno kaže...

Čestitke tati Danku i mami Morani. Sve najbolje Vama i vašoj kćerkici želimo Nina i ja