02 studenoga 2007

Zašto poslije tekme pivica!? Evo...


Broj komentara: 14:

Christush kaže...

lol.. kad su svi pijani bili tam...

Anonimno kaže...

nisam ni sumnjao da ce petras postat prvi post... lol

Christush kaže...

zuti jedi zuta govna

Anonimno kaže...

necu nisam gladan, slobodno ti gablaj nije bed :D

Anonimno kaže...

E decki mene je Boric jucer htio dirat pod tusevima...

Sare

Christush kaže...

i jesi se napalio? vidio sam da si bio malo rastresen kad si vozio doma.. ono lupanje po volanu usred voznje.. mora da je to zbog tog

Anonimno kaže...

lol

Christush kaže...

danas cu se opet napit... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anonimno kaže...

e nasao sam dokaz koji pokazuje da nisam ja napisao onaj gore post , jer ako pogledate sve moje postove ja kad bi se potpisao potpiso bi se malim slovima a ne velikim ...

Sare - to nisam ja

sare - to je moj potpis

Anonimno kaže...

kako laze ovaj lik
daj se prestani potpisivat ko ja

Sare

Anonimno kaže...

kako ce biti pljuska kad saznam ko je ovaj lazni Sare...

sare

Anonimno kaže...

Osoba C:

Ja sam Sare iz Zagreba i volim gurat kroz noge!

sARE :-)

Anonimno kaže...

kristusa mozes i po guzici istuc:)

Christush kaže...

vidis sare.. zato se regas pa ti nitko ne moze nick ukrast..