05 studenoga 2007

NK Bestovje - NK Sveta Jana 2:2

Neiskorištene šanse domaćina kažnjene sa dva gola za koje gosti ni sami ne vjeruju da su uspjeli zabiti. U drugom poluvremenu igra ista uz razliku da je ipak nešto i ušlo u mrežu svetojančanjanjanjnjaana i utakmica završava s nepravednih 2:2. Opće mi se neda ni komentirat ni niš. Sorry ekipa, zaboravil sam uzet listiće za ocjenjivanje (stvarno sam nemaran). Možda moj stari da kakve ocjene, a u sportskima možemo očekivat staru priču s igračem utakmice, neimenovani je uplatil novu ratu na njihov račun prošli tjedan tak da... ;-))

NK Bestovje

Petraš - Turčinović (Matijević) - Šarić (Kostanjski) - Kurtušić - Jager - Đaković - Horvat (Lukač) - Softić - Sastić - Borić - Makek (Tenšek)

Strijelci: 0:1 NK Bestovje, 0:2 NK Bestovje, 1:2 Borić, 2:2 Borić

Broj komentara: 7:

Christush kaže...

pokradeni heroji :(((((

Anonimno kaže...

Opet me boro probo pod tusevima dirat

Sare

Christush kaže...

jel te probo? s cim te probo? lol

Anonimno kaže...

tebi su samo tagve stvari na pameti, znamo mi da su gomani drukciji od drugih:)

sare

Anonimno kaže...

0:2 NK Bestovje (čitajte SASTA)

e turči u subotu sam na faksu od 9 do 11 tak ak bu te halali meni paše poslije 11h

Anonimno kaže...

pardon turči od 11 do 13h

Anonimno kaže...

kad treba sutra bit u klubu ???


sare