04 lipnja 2011

Kadeti: Klas- Bestovje1:2


Kadeti su preskočili i pretposljednu prepreku i tako se još malo približili naslovu prvaka. Klas, tradicionalno neugaodan, zbog dobrosusjedskih odnosa sa Obrezinom svakako nam je želio otežati put ka prvaku, ali iako oslabljeni uspjeli smo upisati nova tri boda.
Da se prvenstvo igra još 3-4 kola pitanje je u kojem bi sastavu nastupali ( povrede i kartoni su nas uništili)..a ovako još dobro krpamo rupe
Kako sam se danas u Mićevcu zabavljao više nekim trećim stvarima nego utakmicom, teško mi je reći tko je bio dobar, a tko malo manje dobar.. u stvari siguran sam da su svi zaslužili vrlo dobre ocjene.
U idućem kolu smo slobodni i zahvaljujući tome imamo jako puno vremena za oporavak i pripremu za utakmicu sezone.

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

bravo decki!!!!!!!

Trjuba i Jonjcekbunj kaže...

Bravo Martine

Eminem iz Bestovja kaže...

Pojeo sam kredu
Bio sam u bedu

Puco sam po golu
Imam curu novu

Imam šilt kapu
Nisam išo na Papu

Igram dobro beka
Al za moju igru nema leka

Papa kaže...

Vrati pare Joža

Bule kaže...

Jedan igrač Klasa moli da mu vratimo nogu koju smo mu ukrali. Srki, vrati nogu čovjeku!!!!

Nemanja Vidić kaže...

Stiže poštom!!!