15 studenoga 2010

Ivan Andrić na Inter- Milan



Nakon Žuleta, Jure, Mate, Marina, Tonija, Miška i Tube napokon je i najveći nogometni statističar otputovao u Milano i to na najveću utakmicu koju nogomet može pružiti. Na našu žalost jučerašnja predstava nije bila na visokom nivou, ali su navijači obje ekipe briljirali. Pun stadion i odlične koreografije, siguran sam, oduševile su najvatrenijeg nogometnog navijača iz NK Bestovja.

Naš Ivan se pokazao pravim dostojanstvenim gospodinom, te je cijeli put prošao bez kapi alkohola i domoljubnih pjesama ( npr. Ustani Bane )

3 komentara:

Anonimno kaže...

TO SRKIIII !!!!!!!!!!

Najzgodnija Bestovčanka kaže...

Danas sam prolazila pored igrališta i u gol autu ( onak u ćošku ) su neki zgodni dečki igrali nogomet, možete mi reći tko su oni ??

Mene posebno zanima onaj koji je igrao za one koji su puno izgubili, visoki je i malo je smiješan, ali pošto ja malo slabije vidim, meni je zgodan ?? Zvali su ga; "Leva", "Deva" ili tak nekak ??

4 deve :) kaže...

hahahhahahhahahhahahahhahahhaha ne bi se štel mešat.... jesi vidla onog majstora koji se bacao po terenu kad god ej zabio gol-uzvikivali su mu Ibra ili tako nešto :))