13 srpnja 2010

Poziv na završne radove



Iako sam mislio da barem 20-ak dana neću ništa pisati, prevario sam se !! Vrijeme leti, do početka priprema je sve manje, a vrijedni ljudi Bestovja, neumorno i danonoćno rade na uređenju terena, kako bi svima nama na jesen bio užitak "igrati se nogometa"
Da sve ne ostane opet na nekolicini i uvijek istih ljudi, pozivam sve Vas koji ćete na jesen igrati nogomet u Bestovju, od mojih juniora, preko seniora pa sve do mnogobrojnih veterana ( najmnogobrojnija veteranska ekipa u Europi) da dođu u subotu 17.07. u 8:00 na završnu radnu akciju uređenja terena !!
Što nas je više, to ćemo prije biti gotovi !!

Ako se pitate koliko vrijede ovakve akcije; već sutra možete vidjeti rezultate ako prošetate do terena. Ja osobno ne pamtim ovakav travnjak u Bestovju, a siguran sam da uz Vašu pomoć, do početka sezone može još bolje izgledati !!

1 komentar:

Anonimno kaže...

gotova je i trča radna akcija na travnjaku,odaziv je bio dobar s obzirom na visoku temp. i vrijeme godišnjih odmora.
Samo da vas podsjetim u ove tri akcije utrošeno je
1.) 6 kubika humusa i 10 kubika zemlje
2.)dubinsko bušenje terena specijalnim strojem (u Hrvatkoj postoje samo dva)DUBINA BUŠENJA OD 20 DO 24 CM
3.) 16 kubika pjeska , 100kg sjemena trave,150 kg umjetnog gnojiva
4.) 1,5 kubika humusa,5 kubika zemlje i 25 kg sjemena trave, 100 kg umjetnog gnojiva

u vremenskom rasponu od 30 dana obavljen je ovaj veliki zahvat u tri etape ukupna vrijednost investicije u teren je 12.600 kn

zahvaljujem se svima koji su na bilo koji način pomogli uređenju travnjaka
Holetić