04 prosinca 2007

Bok ljudi! Kaj ima!?

Kak nema uzbudljivosti sa županijskih nogometnih terena tako ja prestao s pisanjem. Da ne bi pala popularnost svjetski poznatog bloga odlučih napisati par riječi. Naravno očekujem suradnju za uzvrat. Od sada ćemo komentirati briljantne utakmice Dinama u kupu uefa i dobacivati šale i pošalice na račun Šarića. Spominjat reprezentaciju i nemoramo previše jer je sve jasno. Možete prokomentirat skupinu za EURO2008 ili kvalifikacijsku za svjetsko. A najviše me zanima dali možda negdje igrate nogomet sad po zimi i dali ima gdje kakav turnirčić ili zimska liga.

Broj komentara: 19:

Christush kaže...

ima jedna na karibima :)

Anonimno kaže...

Nisam ni mislio da bu neko drugi prvi komentiro!

Anonimno kaže...

kae jo ovo nigdje nikoga , e kad pocinje ponovo sezona ??

sare

Anonimno kaže...

20. siječanj je dan o kojem se priča. Tad bi nam nekakve pripreme trebale počet. Tak da nema zimskog sna!

Anonimno kaže...

Bok ekipa kaj ima, evo slučajno svratih na blog i vidim da ipak bu nekaj od toga

Anonimno kaže...

i naravno ko je prvi stavio post nego p.....

Anonimno kaže...

joj e tolko učim da sam zaboravio kak lopta izgleda, evo baš me danas zvao Antolić za neku halicu u subotu, ak neću ić na sljeme za usrani faks onda dolazim

Anonimno kaže...

i dajte ljudi bacite neke postove, naravno Petraš ne mislim na tebe jer već znam kaj buš napiso koliko si na tom kompu (dežuraš 24h)

Anonimno kaže...

Turči veli DINAMO,
evo ja bum prvi

Anonimno kaže...

OJDI NAME NEBUŠ PRVI

Anonimno kaže...

Luka Modrić skidam kapu
(daje lopte skoro ko Deda, al zamalo)

Obrana katastrofa (Hrvoje Čale - ko ti je dao tak lijepo ime jjjoooojjj,
dodi do Bestovja i pogledaj kak Hrvoje S. igra beka)

Napad (fakat neznam kaj Tena, Boro i mladi Kosta rade u Bestovju; par kilometri od Maksimira. Dečki moji niš od tog, niste zadovoljili PA VAS ŠALJEMO NA KALJENJE U DINAMO)

ukratko

Anonimno kaže...

EURO2008

nema zajebancije, neka samo REPKA nastavi ko do sad

VOLI HRVATSKU SRCE MOOOOOJE

Anonimno kaže...

JOJ SKORO ZABORAVIH ZA ONE KOJI POZNAJU IGORA I IVKA AČKARA (a znam da ih tu ima puno)
DANAS U GAJNICAMA JAKO TUŽAN DAN
SPROVOD IVANA AČKARA (jako drag čovjek napustio nas u pedesetprvoj godini života)

NJEGOVI SINOVI IGOR I IVKO LEGENDE PONIKVI

Anonimno kaže...

zaboravio sam se potpisat

Jazavac kaže...

evo da se i ja javim
pozdrav svima

ajde sasta navrati na nogomet:)

ps
sare je pizda:)

Anonimno kaže...

moram ić na sljeme oko 9h da skupim bodove za TZK, ali postoji vjerojatnost da se vratim do 12h pa bi onda stigo na halicu

Anonimno kaže...

a da je sare pizda to sam znao i prije

Anonimno kaže...

SARE kad ćemo na party (na neku tehnjavu)

Anonimno kaže...

a ti DEDA ubuduće kad si na blogu nemoj samo ćitat nego i baci neki post