19 prosinca 2007

Blagdanski ugođaj!

Bok ljudovi, drago mi je da i u ove zimske dane kliknete na ove glupave teme, pa da smo bar tak u kontaktu. Da vam ne bi bilo dosadno postavio sam vam slijedeći linkić. Većini će biti interesantno dok ostalima preostaje medolino.com!!! ;-)

Klikni!

http://findherdifferences.com/christmas-babes

Broj komentara: 15:

Anonimno kaže...

daj ljudi bacite koji post, UOPĆE NISTE SUIGRAČI

PIZDE

I NEZNATE NOGOMET IGRAT

Anonimno kaže...

ovaj s je SASTA

Anonimno kaže...

e Petraš di mi je prijatelj ŽUTI

Anonimno kaže...

e TURČI ovaj dole linkić je za svaku
pohvalu

Anonimno kaže...

drago mi je da ti se sviđa. A čudno mi je da se petraš nije javio prvi. Mislio sam da će on prvi skužit. Ili ga je sram.

Anonimno kaže...

tu sam sasta, reci kaj ima??

Anonimno kaže...

dobro žuti bar nisi nogomet zaboravio igrat koliko sam vidio u subotu, ali ovja šare je katastrofa

Anonimno kaže...

picke, mene niste ni zvali na nogać....

Anonimno kaže...

SRETAN BOŽIĆ svima

Anonimno kaže...

sretan bozic

Anonimno kaže...

SRETNA NOVA 2008

Anonimno kaže...

E ljudi u subotu se svi vidimo u Bestovju

Anonimno kaže...

kaj je u subotu sasta?????

Anonimno kaže...

zvao me Franc i poručio da se u subotu svi nalazimo, sad neznam još u koliko sati i jel treba uzet kopice za nogač, spomeno je samo neko SLIKANJE

Anonimno kaže...

Franc ak slučajno svratiš na blog daj neš napiši